با تکمیل بزرگراه شهید خرازی تا پایان بهار از ترافیک مبادی غربی تهران کاسته خواهد شد
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، بزرگراه شهید خرازی از امتداد غربی بزرگراه شهیدهمت آغاز‌ می‌شود و پس ‌از پیمودن مسیری در‌حدود 14کیلومتر، در نقطه‌ای قبل ‌از پادگان شهید ناصر‌محمدی از‌طریق یک تقاطع غیر‌همسطح و مسیری 3کیلومتری، به محورهای جنوبی خود می رسد.

این بزرگراه با اتصال به محورهای بزرگراهی مهمی چون بزرگراه شهید حکیم، آزادراه تهران-کرج، جاده مخصوص کرج و بزرگراه فتح گامهای موثری درجهت تکمیل رینگ خارجی بزرگراهی بر خواهد داشت.

هم اکنون این بزرگراه مراحل نهایی خود را طی می کند و به گفته مدیرعامل سازمان فنی و عمران شهر تهران در بهار امسال تکمیل خواهد شد.

منصور درویشی در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت با بیان اینکه افتتاح این بزرگراه به طور کامل در بهار سال جاری، عیدی مدیریت شهری به شهروندان تهرانی است می گوید: بخش غربی بزرگراه همت نیز با تکمیل این بزرگراه تکمیل خواهد شد.

احداث پروژه بزرگراه شهید خرازی تا قبل از پادگان شهید ناصر محمدی و در‌واقع بعد از محدوده بلوار اردستانی در دستور کار شهرداری تهران است و به گفته مسوولان شهری تا زمانی که ادامه آن به سمت کرج توسط وزارت راه ، مسکن و شهر سازی احداث نشود کارکرد ترافیکی آن به طور کامل مشخص نخواهد شد.

با بهره برداری از بزرگراه شهید خرازی علاوه بر اینکه رینگ‌خارجی بزرگراهی در محدوده غربی شهر تهران تکمیل می شود دسترسی به شهرکهای مسکونی محدوده منطقه 22نیز آسان خواهد شد.

همچنین بهره‌برداری از این بزرگراه به‌دلیل ارتباط با‌محور آزادراه تهران-کرج از‌طریق بلوار پژوهش، خیابان اردستانی و محوری در محدوده ورد‌آورد، بار‌ترافیکی آزادراه را به‌ویژه در ساعت‌های اوج ترافیک به‌نحو چشمگیری کاهش خواهد داد.

بی شک افتتاح بزرگراه شهید خرازی در بهار امسال از مشکلات ترافیکی مبادی غربی شهر تهران خواهد کاست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب